Sötét

CHOKE ME LIKE YOU CHOKE ME WHEN YOU CHOKE ME 

Feliratkozás
Megtekintés 4 M
99% 40 068 162

Meme Time is back baby and better than ever!
MY COFFEE: bit.ly/32KWvF5
Join the subreddit: www.reddit.com/r/jacksepticeye/
Edited by: hurun.info
►Twitter : Jack_Septic_Eye
►Instagram: jacksepticeye

Humor

Közzététel:

 

2020.nov.15.

Megosztás:

Megosztás:

Letöltés:

Betöltés.....

Hozzáadás:

Kedvencek
Megnézendő videók
Megjegyzés 100   
jacksepticeye
jacksepticeye 2 hónapja
LOVE ME LIKE YOU LOVE ME WHEN YOU LOVE ME
Brianna Proia
Brianna Proia 11 napja
lowkey wanna love me when you love me. love me with the lights off with my love on. baby i’m not the right one you should wait onnnnnn
Eva Zaragoza Diaz
Bruh
maxxinq
maxxinq 18 napja
LOWKEY WANNA LOWKEY WANNA LOWKEY
richard davis
richard davis 19 napja
sean... WE CREATED THE INTERNET
Matilda Groover
Matilda Groover 19 napja
I’m surprised you don’t have an Irish Sport Horse Stallion yet Shawn 2.0
moody noodlz
moody noodlz 7 órája
IVE ALWAYS KNOWN HIS NAME WAS SEÁN AND THAT HIS HUrun NAME IS JACK BUT IVE NEVER PROCESED THAT THERES 2 IVE ALWAYS JUST CALLED HIM EITHER JACK OR SEÁN I NEVER ACTUALLY THOUGHT ABOUT THAT- WHAT
Pyro Aka
Pyro Aka 9 órája
8:47 it shall be called *Seán McLoughland*
Elizabeth Lambert
Ireland just started self isolation before it was cool.
cw Blue the fur
cw Blue the fur 11 órája
top of the mornin milk
Hunter Harp
Hunter Harp 12 órája
Fun fact: Jack is Charlie Brown’s Irish cousin
fox love 11
fox love 11 15 órája
Arigato gozaimasu
Queen Amy of Royale High Halo and Gacha Club, Draw
I did not know you, you changed so different
Heroko - San
8 YEARS...!! IN AZKABAN! Im very happy
Yes, I exist
0:06 "yes, hello! We would like you to become a simp today"
Thomas Burlingame
I've been here since 2K
Baba Ha
Baba Ha Napja
You should do some voice acting!
YOND3Rrae
YOND3Rrae Napja
when god of war 5 comes out i just want to sit down on my ass and watch jacksepticeye
Dita Luīze
Lmao - Ireland! Great place! I moved away. Omg 😂
Skereprime
Skereprime Napja
The only cure for sadness is how loud you are.
SnowOwl gaming
Me: *works on a meme for hours, trying to make jack laugh Jack: this meme is shit *cries in potato*
rozhan rasti
Why do i fudging love him sm?
ShoujoZo
ShoujoZo Napja
I've been watching Jack for awhile now.....and I never knew his name was actually Sean 😳 My life is a lie 😩
Kamal Haqeem
I remember 4 years ago I sneezed while covering my mouth but ended up having a hole that I didnt cover and it sounded like I was yelling "HOUGH!" xD
kinda corpse
yo whats the name of your charter in free guy jack and just asking is lazarbeam there to
Kyky’s - Coffee
If you make coffee machine top of the morning products I’ll buy them
Lazy Noodle 64
5:09 *InnerSloth made the game
Ryder FTW
Ryder FTW 2 napja
Jack
Ryder FTW
Ryder FTW 2 napja
Keep up the good work buddy 🙃
Ryder FTW
Ryder FTW 2 napja
I wonder if he will read this 😂
CJGOLDEN _15
CJGOLDEN _15 2 napja
Dude I legit grew up with this show on PBS.
Zach Vaneycke
Zach Vaneycke 2 napja
Theres ray tracing in Minecraft
Creature X
Creature X 2 napja
Every time I sneeze I yell as well I don’t know why but I do
Raven Autry
Raven Autry 3 napja
Okay, when you said "handcrafted " it immediately made me finish with a Grinch line, " and a hundred years old" Jesus help me.
Sonadow UwU
Sonadow UwU 3 napja
Hey Jack didnt u couse act Irish the hedgehog?
Skillex Oni
Skillex Oni 3 napja
imagine living in smaller plot of land with more than 20 mil people
michal jackson
im sry but the 'sweet baby-memey dreamers' at the end had me like excited(?) bc i loved it so much
Jennifer Pena
Jennifer Pena 3 napja
L
Nullify
Nullify 3 napja
10:20 voice crack
Kevin Power
Kevin Power 3 napja
WHY DID HE SAy NA RUUUUUUUU TO NOT Naruto
Your worst nightmare
Anyone else surprised that this guy raised you
Lonely Boi
Lonely Boi 3 napja
I totally didnt know sean's real name wasnt jack
logan schmit
logan schmit 3 napja
HUG ME LIKE YOU HUG ME WHEN YOU HUG ME
Noah Grimaldo
Noah Grimaldo 3 napja
my brother sharted
SkylsTTv
SkylsTTv 3 napja
s
sad.cxddles gacha
"8 YEARS... in azkaban-" this is why i love jack.
Matamando Henderson
Wildkrats
Bakugo
Bakugo 3 napja
11:28 that voice tho... (^///^)
Patricia Burton
Hay jake those guy u sir were from they tv show
Kaya Yavuz
Kaya Yavuz 3 napja
Jack: It is easy to get money when you rob a bank..... Me: Today's bank's don2t keep cash in their branches at all you need to go to main building and even it might not have enough cash to steal........ :P
Debayan Roy Mukherjee
Ireland has 4.9 mil population, My state in India (Kolkata) has 10mil MORE than the entire country of Ireland !! Cant wrap my head around that !
Rachael
Rachael 4 napja
Omg wait was the real Pingu on the phone?! Lmaooo
I have nothing to say
7:17 i live in the iom
Zeilous Wolf
Zeilous Wolf 4 napja
i hate that not putting the actual series/game name in the title of videos had become common -_-
Frizzy Najarro
The fact that he didn’t know what wild kratts was 😂 ohhh man I thought that everyone knew about them
Rydersmommy 3805
I have allergies that make my sneezing sound like an anime charater preparing their final attack.
ash
ash 4 napja
Did you react to you being in one of corpse's songs and if yes can someone send me the link to the video?
purple fog
purple fog 4 napja
cops a funny name for a shot gun -._-.
Milo the Pug
Milo the Pug 4 napja
I watch you’re videos with top of the mornin coffee DING DING DING TOP OF MORNING
Milo the Pug
Milo the Pug 4 napja
We don’t have friends
Derek Shapiro
Derek Shapiro 4 napja
this video was posted the day of my b-day
Oliver Layman
Oliver Layman 4 napja
we need bottom of night tea for all my following tea drinkers
ThatOneLonelyWolf
HUrun man: My name isn't even Jack! Me who knew his name was Septiceye since 2017: Obviously.
Jamie Williams
wait so your telling me his name isn't jack!!!!! I've been lied to for so many years
FacelessGhoul
FacelessGhoul 5 napja
JAckland seanland Mccloughland
Hannaha McCullough
Me here two months later : hello ....
Noah Marty
Noah Marty 5 napja
jack is the new dora
Jack’s Emporium
For my sneezes I half cough and sneeze. I don’t understand how but I guess that’s just my sneeze.
Emma kompan
Emma kompan 5 napja
no excuses you must know that show. it raised me
Hunter Hahn
Hunter Hahn 5 napja
I hope you and corpse play more games together you to are awesome just like potatoes 🥔🥔🥔🥔🥔🥔
{sans the skeleton}
I was clapping to the meme time theme trying not to be loud too annoy my parents
Dean Heller
Dean Heller 5 napja
1:52
BCV _00
BCV _00 5 napja
When you take Ireland you should name it eyeland
karoscgot
karoscgot 5 napja
The sneeze at the end is honestly some grade A acting
Hunter Hahn
Hunter Hahn 5 napja
I was think about buying an axe to help you
Amber in the box
He says "my land" and his face lights up. Lol omg. He could. But he wont. Lol. Why not. (Mom, it's my ireland)
Benjamin Lasses
6:39 2015 1080p 2020 and 2021 1080p ha We have 4k and 8k now dis is de new shit
kristi pearce
kristi pearce 5 napja
you look so thin
Trinity Jones
Trinity Jones 5 napja
i have been watching Jack for 5 years now and then when he showed how many ppl hadn't subed i just looked down at the sub button then pressed it XD... 5 years and iim only subing now in 2021..
The American YouTuber
I LOVED ZOBOOMAFOO!!!! It was the fucking best. 3:31 "Eight years!! IN AZKABAN!!!"
Draven Fiori
Draven Fiori 6 napja
PLEASE someone clip the quote on 11:40 ! Made me laugh so hard when he did that reaction ON KEY! X'D
Draven Fiori
Draven Fiori 6 napja
16:59 I will raise my blade high alongside yours. All of us being one unit: we are the strongest that anyone could ever DREAM of being!!!
M
M 6 napja
That thubnail though
Taylor Bozarth
2:17 JSCK DOESN'T KNOE WHO THE WILDCATS BROTHER ARE!!!!!
Mariah Gutierrez
Sign this petition to invade Ireland and call it McGoughland
René Salsbury
I like the phrase Galic Gladiator. But I wonna challenge it. Hey Sean, when this whole pandemic stuff is under control and we can visit eachother again, wonna do some LARP combat stuff?
Shamima Ruhi
Shamima Ruhi 6 napja
2:53 the fact that i used that wild kratts picture for my class a few days ago is crazy, also its an amazing show! just like all the old shows on pbs kids
Kit Kat
Kit Kat 6 napja
*When I saw Jack’s face on Itachi’s on the thumbnail I had to come*
Eilan Alvarez
Eilan Alvarez 7 napja
When you were trying to look cool you look like when you’re showing your parents a meme but they don’t understand
MenisideFire Cat
Jacks smiles contagoius me: :( jack: :D me: :D
Ghost Angel
Ghost Angel 7 napja
but for the tea drinkers...Top of the Morntea
Angel_ Studioz
I think I bought like 5 things of the coffee and hot chocolate combined :>
TheBlueGamerG
TheBlueGamerG 7 napja
11:05 CHOKE ME LIKE YOU CHOKE ME WHEN YOU CHOKE ME
TheBlueGamerG
TheBlueGamerG 7 napja
333,222th like
Standusk303 channel 2
Apology excepted :)
TheDarkRk9
TheDarkRk9 7 napja
Brighten?
Mia Chapman
Mia Chapman 7 napja
LOWKEY WANNA DATE LOWKEY WHEN U LOWKEY ME
Stray_kiddies
Stray_kiddies 8 napja
Me sitting here knowing damn well i forced myself to like coffee so i could buy the coffee as soon as i can afford too lmao 🧍‍♀️
Alejandro Somoza
Jack: HA, Drink coffee stupid Also Jack: *W A T E R*
MistaCrimson
MistaCrimson 8 napja
Coffee makes me gag don’t choak me
chris Carmn
chris Carmn 8 napja
There is a Letterkenny Ireland?!?! why is the show now based there!?!
Enzo Clark
Enzo Clark 8 napja
Me: *looks up jacksepticeye* Me: *finds this video* HUrun: this video if related to your search.
Leanna Michaud
16:58 Noone: Me: WHERE IN SWEET BABY JESUS DID HE GET THAT?!
MR.UNKNOWN 000
Yeah i also learned english from jack
Chris Mays
Chris Mays 8 napja
I liked you as 10mil
Axew Fakemon
Axew Fakemon 8 napja
9:47 Isnt this little misfortune when the branch crushes the puppy?
Morgan 69
Morgan 69 8 napja
Just no
irene sands
irene sands 8 napja
Since when was he gay ;-;